ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: nr 574165-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-08-28 15:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-08-28 15:15:00

Ogłoszono dnia: 2017-08-18 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

 
 
Ogłoszenie nr 574165-N-2017 z dnia 2017-08-18 r.
 
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
 
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Nowoczesne przedszkola w gminie Międzyrzecz" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr: RPLB.08.01.01-08-008/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Oś 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1 , 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miedzyrzecz.pl
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miedzyrzecz.pl
 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)
 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz
Numer referencyjny: WRG.271.22.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.          Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz” dla: - Przedszkola w Szkole Podstawowej Nr 3 , 66-300 Międzyrzecz, ul. Mickiewicza 5, - Przedszkola w Szkole Podstawowej Nr 2, 66-300 Międzyrzecz, ul. Sportowa 1, - Przedszkola w Szkole Podstawowej Nr 4, 66-300 Międzyrzecz, ul. Długa 102, - Przedszkola w Szkole Podstawowej w Kaławie, 66-300 Międzyrzecz, Kaława 92. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5A, 5B, 5C, 5D i 5E do SIWZ. Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. "Nowoczesne przedszkola w gminie Międzyrzecz" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr: RPLB.08.01.01-08-008/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Oś 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT. 2.  Zamówienie zostało podzielone na pięć części: 2.1. Część 1: dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych, oprogramowania, zabawek i materiałów plastycznych. 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1. stanowi załącznik nr 5A do SIWZ. 2.1.2. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi na min. 12 miesięcy na wyszczególnione części przedmiotu zmówienia, opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.2. Część 2: dostawa zestawu biofeedback z oprogramowaniem. 2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. stanowi załącznik nr 5B do SIWZ. 2.2.2. W ramach tej części zamówienia wykonawca winien dokonać instalacji oprogramowania na komputerze będącym własnością Zamawiającego, przeszkolenia dwóch pracowników placówki edukacyjnej z jego obsługi. 2.2.3 Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 24 miesiące na całość przedmiotu zmówienia. W okresie gwarancji Wykonawca winien udzielić bezpłatne wsparcie techniczne. Wsparcie techniczne winno być udzielone telefonicznie, e-mailowo, a w razie konieczności na miejscu dostawy. 2.3. Część 3: dostawa darów i zestawów Froebel’a 2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3. stanowi załącznik nr 5C do SIWZ. 2.3.2 Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zmówienia. 2.4. Część 4: dostawa książek sensorycznych. 2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4. stanowi załącznik nr 5D do SIWZ. 2.3.2 Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zmówienia. 2.5. Część 5: dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016 standard dla edukacji. 2.5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5. stanowi załącznik nr 5E do SIWZ. 3.        Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 39162100-6        Pomoce dydaktyczne 37520000-9 Zabawki 37523000-0 Puzzle 37524000-7 Gry 37524100-8 Gry edukacyjne 37521000-6 Instrumenty muzyczne do zabawy 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39292300-8 Przybory do rysowania 39292400-9 Przybory do pisania 22110000-4 Drukowane książki 22120000-7 Wydawnictwa 37441700-8 Piłki do ćwiczeń 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
 
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48000000-8
37523000-0
37520000-9
37524000-7
37524100-8
37521000-6
39162110-9
39292300-8
22110000-4
22120000-7
37441700-8
37420000-8
 
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
 
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
 
 
 
 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. 1)       Wypełniony formularz oferty: - dla części nr 1 nr wg załącznika 1A wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 A, - dla części nr 2 nr wg załącznika 1B, - dla części nr 3 nr wg załącznika 1C, - dla części nr 4 nr wg załącznika 1D, - dla części nr 5 nr wg załącznika 1E. 2)   Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3)   Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.            W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4.  Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5.  Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
 
Informacje dodatkowe:
 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
Informacje dodatkowe:
 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
Czas trwania:
 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria               Znaczenie
Cena     60,00
Termin dostawy              40,00
 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
 
Informacje dodatkowe
 
 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
 
Wstępny harmonogram postępowania:
 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
 
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy : 1) w zakresie terminu wykonania – w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2) w zakresie zmiany asortymentu określonego w formularzu ofertowym na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym i posiadający jakość i parametry użytkowe (w tym koszty eksploatacji) takie same lub lepsze jak towar wskazany w formularzu ofertowym, przy czym zmiana taka może nastąpić jedynie w sytuacji zaprzestania produkcji lub długotrwałej niedostępności asortymentu wskazanego w formularzu ofertowym, albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać. 3. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. 5. Wykonawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z zobowiązań umownych. Wszelkie takie przeszkody winny ponadto zostać udokumentowane przez Wykonawcę wraz z określeniem daty wystąpienia przeszkody, jej charakteru oraz czasu trwania. 6. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:             1             Nazwa: Dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych, oprogramowania, zabawek i materiałów plastycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1. stanowi załącznik nr 5A do SIWZ. 2. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi na min. 12 miesięcy na wyszczególnione części przedmiotu zmówienia, opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162100-6, 39162100-6, 37524000-7, 37524100-8, 37521000-6, 39292300-8, 39292400-9, 22120000-7, 22110000-4, 37441700-8, 37420000-8
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium           Znaczenie
cena      60,00
termin dostawy               40,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Część nr:             2             Nazwa: Dostawa zestawu biofeedback z oprogramowaniem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne cechy szkolnego zestawu Biofeedback: - 12 lekcji o charakterze edukacyjnym, - oprogramowanie w języku polskim obejmujące ok 700 slajdów, - ścieżki dźwiękowe dostosowane do percepcji dziecka, - prosta i intuicyjna obsługa oprogramowania, - pod koniec lekcji program wystawia odpowiednią ocenę generuje raport z możliwością drukowania w zrozumiałej formie dla ucznia i rodziców, - analiza średniej częstotliwości oddechów, - wyniki treningów widoczne są w czterech wersjach, - program automatycznie i bardzo precyzyjnie, co 5 sekund oblicza indywidualnie progi zadaniowe, - pozwala ocenić, a także skutecznie skorygować stan zaburzonych funkcji wegetatywnych, - nie jest potrzebny dodatkowy monitor. Zawartość zestawu RSA Biofeedback - aparat RSA Biofeedback (głowica), - oprogramowanie PL „Biofeedback-Zdrowie” 12 lekcji, - czujniki, - kabel łączności z komputerem. Gwarancji min. 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium           Znaczenie
cena      60,00
termin dostawy               40,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Część nr:             3             Nazwa: Dostawa darów i zestawów Froebel’a
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pkt. 1 16 zestawów. Zestaw zawiera: dary Froebel’a (14 darów) zgodnie z opisem zamieszonym w pkt. 2 oraz następujący pakiet materiałów dydaktycznych: Pakiet materiałów dydaktycznych – darów, zawiera dodatkowo: 1. Zestaw kart ze schematami budowli oraz ornamentów z klocków freblowskich. Komplet składa się z 4 segregatorów - trzy z nich zawierają schematy do układania konstrukcji z darów Froebla, natomiast czwarty zawiera wzory ornamentów. W skład całego kompletu wchodzi ponad 340 gotowych do wykorzystania kart z unikalnymi wzorami budowli oraz ornamentów. Wymiary segregatora 16 cm x 16 cm. 2. Komplet 4 publikacji: B.Bilewicz-Kuźnia, Program wychowania przedszkolnego Dar Zabawy, wyd. 2 zmienione, Froebel.pl, Lublin 2016. Opracowany przez autorkę program, uwzględniający założenia teoretyczne koncepcji F. Froebla, zawiera opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego z dnia 17 czerwca 2016 r. Autorka przedstawia prawidłowy sposób organizacji pracy według programu Dar Zabawy, a także sposoby osiągania celów oraz metody diagnozy osiągnięć rozwojowych. Barbara Bilewicz-Kuźnia, Dar Zabawy. Metodyka i propozycje zajęć z dziećmi wg założeń pedagogicznych F.Froebla, Froebel.pl Sp. z o.o., Lublin 2014. Jest to pierwszy w Polsce przewodnik metodyczny opracowany w oparciu o założenia pedagogiczne F. Froebla. Proponowane w nim zasady teoretyczne, rozwiązania organizacyjne i dydaktyczne opierają się na koncepcji pedagogiczno-filozoficznej wielkiego pedagoga, ojca wychowania przedszkolnego, a zarazem wykształconego architekta - Friedricha Froebla. Katarzyna Małek, Teatrzyki – wielka księga inspiracji. Propozycje animacji teatralnych i zabaw w oparciu o pedagogikę F. Froebla, Froebel.pl Sp. z o.o., Lublin 2016. Autorka prezentuje ponad 100 szablonów do zorganizowania teatrzyków cieni, fotograficzne inspiracje pobudzające kreatywność, praktyczne wskazówki do realizacji zajęć, blisko 60 opracowanych utworów literackich wraz z propozycjami metodycznymi oraz nowatorskie propozycje zabaw teatralnych dla dzieci. Sylwia Kustosz, Rymuję i buduję. Rymowanki i wiersze do darów, wyd. 2 zmienione, Froebel.pl Sp. z o.o., Lublin 2016. Książka stanowi doskonały materiał dydaktyczny do edukacji matematycznej, językowej, a także przyrodniczej. Zbiór krótkich rymowanek i wierszy nawiązujących do schematów z różnych konstrukcji z darów stanowi doskonały materiał dydaktyczny do edukacji matematycznej, językowej, a także przyrodniczej. 3.              Zestaw sylwet do teatrzyków cieni. W zestawie ponad 140 sylwet. Sylwety wykonane na grubym papierze w formacie A4. 40 kartek. Teatrzyk cieni to doskonały sposób na rozwój wyobraźni i kreatywności dziecka, a także stymulowanie aktywności poznawczej wśród najmłodszych. 4.               Freblowskie przeplatanki. Komplet składa się z 15 podkładek w kolorze czarnym z wyciętymi paskami do przeplatania w formacie A5, a także z cienkich pasków w kolorach: niebieski, zielony, pomarańczowy, żółty, biały i fioletowy. Zestaw do kreatywnej zabawy doskonalący sprawność manualną najmłodszych. Jest to znakomity trening zręczności, precyzji i cierpliwości i dokładności. Przeplatanie jest przyjemne i kreatywne, a co najważniejsze – pozwala na doskonalenie sprawności manualnej najmłodszych. 5.           Siatki geometryczne papierowe w formacie A4. Siatki wykonane z grubego papieru w formacie A4. W komplecie 15 sztuk. Stanowią doskonałą bazę do pracy z darami w grupie przedszkolnej. Jest to doskonałe narzędzie konstrukcyjne. Rozwija sprawność manualną, wyobraźnię przestrzenną, pobudza do poszukiwania nowych rozwiązań i tworzenia nowych budowli. 6.            Oznaczenia kącików. Gotowe karty do oznaczenia kącików, które pomogą w organizacji i aranżacji przestrzeni w każdym przedszkolu/szkole. Karty zalaminowane w formacie 27,5 cm x 10 cm. Pkt. 2 16 kompletów. Komplet materiałów dydaktycznych składa się z 14 pudełek darów, a także dołączonej do zestawu siatki geometrycznej, która wspiera pracę z darami. DAR 1 W skład daru 1 wchodzi 6 par różnokolorowych wełnianych, miękkich piłeczek na sznurkach. 3 pary w barwach podstawowych (czerwona, żółta, niebieska) i 3 w barwach pochodnych (pomarańczowa, zielona, fioletowa). Każda piłka ma średnicę 5 cm. Dar 1 służy do rozpoznawania i nazywania barw, poszukiwania podobnych kształtów i cech (kulista, lekka, okrągła), określania kierunków, w jakich toczy się piłka, jej położenia (blisko, daleko, wysoko, nisko) i ruchów (toczy się, turla, spada, skacze). Wykorzystując do zabaw wierszyki i piosenki w języku polskim i angielskim wzbogacamy słownik dziecka, doskonalimy pamięć i rozwijamy umiejętność pracy w grupie. DAR 2 Dar 2 tworzą: dwie kule, dwa walce i dwa sześciany w drewnianym pudełku, z ruchomym stelażem do ułożenia przez dziecko. W zestawie jest także patyczek i sznurek do przeprowadzania eksperymentów. Bryły są dobrane parami, jedna figura z pary jest gładka, bez żadnych otworów, druga ma natomiast nawiercone otwory do wkładania patyczka (umożliwia to obracanie bryłą) oraz ma haczyki do przewlekania sznurka i zawieszania jej na stelażu. Bryły te mają służyć do odkrywania zjawisk fizycznych, poznawania ruchów przedmiotów, przeprowadzania porównań, odróżniania kształtów, form kulistych od graniastych, budowania w umysłach dzieci linii prostej i krzywej, badania ciężaru, ruchu itp. DAR 3 W skład daru 3 wchodzi osiem małych sześcianów (2,5x2,5x2,5 cm), które powstały poprzez przecięcie (pionowe i poziome) dużego sześcianu z daru 2. Zabawa z darem 3 pozwala dziecku dokonywać porównań i dochodzić do wniosków o identyczności elementów, a także dostrzeganiu części i całości. Pomaga opanować takie pojęcia jak: ściana, krawędź, wysokość, szerokość, długość, wierzchołek. Sześciany umożliwiają dzieciom układanie kształtów, ornamentów oraz naukę matematyki. Zabawy z darem trzecim (i kolejnymi) urozmaicić można wykorzystując schematy konstrukcji i tematycznie związane z nimi wiersze. DAR 3 W skład daru 3 wchodzi osiem małych sześcianów (2,5x2,5x2,5 cm), które powstały poprzez przecięcie (pionowe i poziome) dużego sześcianu z daru 2. Zabawa z darem 3 pozwala dziecku dokonywać porównań i dochodzić do wniosków o identyczności elementów, a także dostrzeganiu części i całości. Pomaga opanować takie pojęcia jak: ściana, krawędź, wysokość, szerokość, długość, wierzchołek. Sześciany umożliwiają dzieciom układanie kształtów, ornamentów oraz naukę matematyki. Zabawy z darem trzecim (i kolejnymi) urozmaicić można wykorzystując schematy konstrukcji i tematycznie związane z nimi wiersze. DAR 4 W skład daru 4 wchodzi osiem prostopadłościanów w drewnianym pudełku powstałych poprzez jedno przecięcie pionowe i trzy poziome sześcianu wielkości daru 2. Zabawy tym darem pozwalają na budowanie w umysłach dzieci pojęć: prostokąt, kwadrat, prostopadłościan, pionowo, poziomo, płaski, leży, stoi, krawędź, bok, brzeg, wierzchołek. Dziecko odkrywa, ze figury różnią się nie tylko wielkością, ale również formą geometryczną. DAR 5 Dar 5 składa się z sześcianów, prostopadłościanów i trójgraniastych połówek sześcianów. Powstał z sześcianu, który podzielony dwoma cięciami poprzecznymi, a następnie poprzez przecięcie przekątną jego górnej warstwy, utworzył nowe układy klocków. Jest większy od daru 3 i daru 4.Zabawa tym darem pozwala dziecku na odkrywanie rozmaitości brył, rozwija twórcze myślenie oraz precyzję ruchów. Dziecko układa kształty naturalne, kształty matematyczne i kształt piękna. DAR 6 Dar 6 zawiera klocki - cegiełki o różnych płaszczyznach odpowiadających takim kształtom jak trójkąty czy kwadraty. Poprzez odpowiednie cięcia z tabliczek powstają prostopadłościany, sześciany i graniastosłupy. Elementy zawarte w darze 6 są zbliżone wielkością do elementów zawartych w darze 5. Dar 6 umożliwia konstruowanie złożonych budowli i kształtów estetycznych. Jest przeznaczony dla dzieci powyżej 4 roku życia. DAR 7 Dar 7 tworzy zestaw mozaiki geometrycznej złożonej z kół, półkoli, rombów, kwadratów oraz różnych rodzajów trójkątów w następujących kolorach: zielonym, czerwonym, fioletowym, białym, czarnym, niebieskim oraz żółtym. Każda z figur ma średnicę ok. 1 cm. Oprócz poznawania nazw figur, różnicowania kształtów i kolorów, w kontakcie z darem 7 dziecko ma okazję do komponowania obrazów, łączenia kolorów i figur, układania rytmów, poszukiwania zależności oraz podobieństw. Dar 7 to bogactwo kształtów, kolorów i możliwości. DAR 8 DAR 8 to proste patyczki o zróżnicowanej długości – od 2,5 cm do 15 cm. Spośród każdej długości występują patyczki w takich samych kolorach, jak elementy daru 7 - zielonym, czerwonym, fioletowym, białym, czarnym, niebieskim oraz żółtym. Otrzymując dar 8 dziecko zyskuje możliwość porównywania długości, odmierzania, nazywania kolorów, układania rytmów, ale także pojedynczych liter czy całych wyrazów. dar 8 to także doskonałe narzędzie konstrukcyjne. Rozwija sprawność manualną, wyobraźnię przestrzenną, pobudza do poszukiwania i tworzenia. DAR 9 Zestaw kół oraz półkoli w kolorach czerwonym, zielonym, niebieskim, fioletowym, żółtym oraz pomarańczowym to dar 9. Kształtuje on pojęcie całości (1) oraz połowy. Różnorodność kolorów sprzyja budowaniu obrazów pochodzących wprost z dziecięcej wyobraźni. Magiczny świat kolorowych pół i półkoli jednocześnie inspiruje do twórczości, oraz do poszukiwania całości, cykliczności, logiki i porządku. DAR 10 Dar 10 to fioletowe, czarne, zielone, niebieskie, białe, czerwone, pomarańczowe i żółte drewniane punkty o średnicy 0,5 cm. Stanowią doskonałe uzupełnienie poprzednich darów, ale same w sobie stwarzają okazję do odtwarzania kształtów piękna, kształtów natury. Maleńkie „kropki” łączące się w harmonijną całość dziecięcych obrazów, kształtują precyzję ruchów oraz wysokie poczucie estetyki. Stanowią też doskonały materiał dydaktyczny zarówno do edukacji matematycznej, jak i językowej. DAR 1.1 Dar 1.1 składa się z koralików do nawlekania w różnych kształtach: sześcianu, kuli oraz walca, występujących w sześciu kolorach - pomarańczowym, żółtym, zielonym, niebieskim, fioletowym i czerwonym oraz jednego sznurowadła w kolorze czarnym. Sznurowadło zakończone pałeczkami z plastiku ułatwiającymi nawlekanie. Zestaw rozwija precyzję ruchów oraz zdolności motoryczne, manipulacyjne dziecka. Kształtuje pojęcia matematyczne, rytmy, rozwija pamięć i wyobraźnię. DAR 1.2 W skład daru 1.2 wchodzi drewniana niebieska plansza przewlekanka, 8 kolorowych i wytrzymałych sznurowadeł zakończonych pałeczkami z plastiku ułatwiającymi nawlekanie oraz kulki do układania na planszy w ośmiu różnych kolorach: zielonym, pomarańczowym, niebieskim, fioletowym, żółtym czerwonym, czarnym i białym. Zabawa darem 1.2 rozwija wyobraźnię, precyzję oraz zdolności motoryczne dziecka. Podczas przewlekania sznureczka dzieci uczą się koncentracji i logicznego myślenia. Ćwiczą koordynację oko-ręka. DAR 5B. Dar 5B stanowi kontynuację i uzupełnienie daru 5, ale również doskonale współgra z pozostałymi darami. Linia cięcia w sześcianach i wyżłobione tunele stwarzają okazję do rozwijania inwencji twórczej, wznoszenia bardziej skomplikowanych konstrukcji, a także skłaniają do poszukiwania pasujących do siebie elementów. DAR 5P.Dar 5P tworzy zestaw sześcianów z cyframi od 0 do 9 przeznaczonych do nawlekania oraz komplet 3 okręgów podzielonych na 2,3 oraz 4 równe części. Dar 5P jest doskonały do kształtowania pojęć matematycznych, wprowadzania ułamków. Stwarza nieskończone możliwości użycia, tworzenia zadań, opowiadań, szukania „sprawiedliwych” rozwiązań w codziennym życiu .SIATKA GEOMETRYCZNA. Drewniana siatka geometryczna o wymiarach 40cmx40cm, będąca doskonałym uzupełnieniem pracy ze schematami. Stanowi idealne podłoże do budowania przez dzieci swobodnych konstrukcji. Rozwija sprawność manualną, wyobraźnię przestrzenną, pobudza do poszukiwania i tworzenia nowych budowli. Zestawy muszą komponować się w spójną całość i stanowić efektywny pakiet dostosowany do możliwości dzieci w wieku od lat 4, mający rozwijać umiejętność poznawania i doświadczania. Każde pudełko posiada oznaczenie w języku polskim oraz znak towarowy objęty prawem ochronnym z symbolem ®. Do kompletu dołączona jest instrukcja i opis darów w języku polskim, a także Certyfikat opatrzony indywidualnym numerem i hologramem poświadczający oryginalność produktu i zgodność z projektem F. Froebla. Wszystkie elementy wchodzące w skład kompletu posiadają niezbędne certyfikaty potwierdzające ich wysoką jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium           Znaczenie
cena      60,00
termin dostawy               40,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Część nr:             4             Nazwa: Dostawa książek sensorycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filcowe książeczki sensoryczne dla dzieci w wieku 3-4 lata - 20 szt. Filcowe książeczki sensoryczne dla dzieci w wieku 5-6 lata - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium           Znaczenie
cena      60,00
termin dostawy               40,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Część nr:             5             Nazwa: Dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016 standard dla edukacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MS Office Professional Plus 2016 PL lub równoważne - szt. 8; Licencja nowa (nieograniczona w czasie oraz przestrzeni) na pakiet oprogramowania biurowego MS Office Professional Plus 2016 PL dla edukacji lub rozwiązanie równoważne (tj. oprogramowanie biurowe wchodzące w skład pakietu, zawierającego co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do tworzenia prezentacji, klienta poczty MAPI, aplikację do obsługi baz danych, w polskiej wersji językowej, wykonujące wszystkie funkcjonalności ww. pakietu oprogramowania biurowego, zapewniające możliwość instalacji i poprawnego działania na zaoferowanym systemie operacyjnym, w pełni obsługujące wszystkie istniejące pliki i dokumenty Zamawiającego, wytworzone przy użyciu oprogramowania Microsoft Office: 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (odpowiednio dla oprogramowania: pliki tekstowe, dokumenty, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze, prezentacje multimedialne, bazy danych, itp.), w pełni kompatybilne i zgodne z obecnie zainstalowanym oraz pracującym w oddziałach przedszkolnych systemem operacyjnym Windows 10 Professional PL, niewymagającym dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania zaoferowanego oprogramowania do ww. systemów). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium           Znaczenie
cena      60,00
termin dostawy               40,00
cena      60,00
termin dostawy               40,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony