ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. ochrony przyrody i bezdomnych zwierząt

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Mieniem, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Mieniem

Data udostępnienia: 2018-04-20

Ogłoszono dnia: 2018-04-20 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2018-05-07 14:00:00

Nr ogłoszenia: 4

Id ogłoszenia: WOA.210.4.2018

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    -  wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne
    -  co najmniej 3 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawa – prawo łowieckie,
    - ustawa o lasach,
    - ustawa o ochronie przyrody,
    - ustawa – prawo wodne,
    - ustawa o ochronie danych osobowych,
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  3. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  5. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
  6. umiejętność pracy pod presją czasu,
  7. posiadanie prawa jazdy i samochodu osobowego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

            1. Prowadzenie postępowań związanych z opłatą retencyjną.
            2. Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
            3. Prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa i leśnictwa.
            4. Koordynowanie i szacowanie szkód łowieckich, w tym: prowadzenie ewidencji, protokołów z szacowania szkód.
            5. Współdziałanie i prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy Inspekcji Weterynaryjnej oraz innymi instytucjami i organizacjami społecznymi, których ustawowym celem jest ochrona zwierząt.
            6. Koordynowanie i zabezpieczenie sanitarne gminy (prowadzenie zbiórki i utylizacji zwłok zwierzęcych z terenu gminy).
            7. Prowadzenie działań w kierunku zapobiegania bezdomności zwierząt.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz  z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym, przemieszczając się prywatnym samochodem osobowym.      
 
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,60%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-07 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WGM w terminie do 7 maja 2018 r. do godziny 1400  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony