Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ochrony przyrody i bezdomnych zwierząt
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Mieniem, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Mieniem
Data udostępnienia: 2018-04-20
Ogłoszono dnia: 2018-04-20 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2018-05-07 14:00:00
Nr ogłoszenia: 4
Id ogłoszenia: WOA.210.4.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne
- co najmniej 3 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa – prawo łowieckie,
- ustawa o lasach,
- ustawa o ochronie przyrody,
- ustawa – prawo wodne,
- ustawa o ochronie danych osobowych, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- posiadanie prawa jazdy i samochodu osobowego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań związanych z opłatą retencyjną.
2. Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
3. Prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa i leśnictwa.
4. Koordynowanie i szacowanie szkód łowieckich, w tym: prowadzenie ewidencji, protokołów z szacowania szkód.
5. Współdziałanie i prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy Inspekcji Weterynaryjnej oraz innymi instytucjami i organizacjami społecznymi, których ustawowym celem jest ochrona zwierząt.
6. Koordynowanie i zabezpieczenie sanitarne gminy (prowadzenie zbiórki i utylizacji zwłok zwierzęcych z terenu gminy).
7. Prowadzenie działań w kierunku zapobiegania bezdomności zwierząt.
2. Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
3. Prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa i leśnictwa.
4. Koordynowanie i szacowanie szkód łowieckich, w tym: prowadzenie ewidencji, protokołów z szacowania szkód.
5. Współdziałanie i prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy Inspekcji Weterynaryjnej oraz innymi instytucjami i organizacjami społecznymi, których ustawowym celem jest ochrona zwierząt.
6. Koordynowanie i zabezpieczenie sanitarne gminy (prowadzenie zbiórki i utylizacji zwłok zwierzęcych z terenu gminy).
7. Prowadzenie działań w kierunku zapobiegania bezdomności zwierząt.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym, przemieszczając się prywatnym samochodem osobowym.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym, przemieszczając się prywatnym samochodem osobowym.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,60%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-05-07 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WGM w terminie do 7 maja 2018 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.