ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Mieniem, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Mieniem

Data udostępnienia: 2017-05-30

Ogłoszono dnia: 2017-05-30 przez Mariola Grajewska

Termin składania dokumentów: 2017-06-12 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Id ogłoszenia: WOA.210.2.2017

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    *  wykształcenie wyższe
    * co najmniej 3 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawa o samorządzie gminnym,
    - prawo wodne,
    - prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - kodeks cywilny,
    - ustawa o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawa o własności lokali,
    - ustawa o funduszu sołeckim,
    - ustawa o ochronie przyrody,
  2. znajomość obsługi programów WORD i EXCEL,
  3. umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania przy przygotowywaniu projektów uchwał i zarządzeń,
  4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań,
  5. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie aktualnej ewidencji nieruchomości gminnych.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o funduszu sołeckim.
  3. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniami nieruchomości.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wyceną i podziałem nieruchomości gminnych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  5. Prowadzenie spraw związanych z nabyciem, zakupem, zamianą, sprzedażą nieruchomości gminnych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  6. Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,80%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
          7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-12 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem PODINSPEKTOR WGM w terminie do 12 czerwca 2017 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony