Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Mieniem, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Mieniem
Data udostępnienia: 2017-05-30
Ogłoszono dnia: 2017-05-30 przez Mariola Grajewska
Termin składania dokumentów: 2017-06-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Id ogłoszenia: WOA.210.2.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe
* co najmniej 3 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- prawo wodne,
- prawo geodezyjne i kartograficzne,
- kodeks cywilny,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o funduszu sołeckim,
- ustawa o ochronie przyrody, - znajomość obsługi programów WORD i EXCEL,
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania przy przygotowywaniu projektów uchwał i zarządzeń,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie aktualnej ewidencji nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o funduszu sołeckim.
- Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniami nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z wyceną i podziałem nieruchomości gminnych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw związanych z nabyciem, zakupem, zamianą, sprzedażą nieruchomości gminnych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,80%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-12 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem PODINSPEKTOR WGM w terminie do 12 czerwca 2017 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.