ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • Wydział Finansowo-Budżetowy ›
  • Wydział Spraw Obywatelskich ›
  • Wydział Planowania Przestrzennego ›
  • Wydział Gospodarki Komunalnej ›
  • Wydział Gospodarki Mieniem ›
  • Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›

    Kierownik: Bogdan Walczak

    Siedziba:

    Rynek 1, pok.303

    Zakres spraw i zadań do realizacji:

    1) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    2) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    3) zapewnienie fizycznej ochrony budynku Urzędu,
    4) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    5) opracowywanie planu ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie jego realizacji,
    6) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    7) przeprowadzanie postępowań sprawdzających według zasad określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych,
    8) wydawanie lub odmowa wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
    9) przeciwdziałanie wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł,
    10) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz nadzór nad przestrzeganiem ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przez placówki handlowe i gastronomiczne,
    11) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wydawania i cofania zezwoleń na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób na terenie Gminy,
    12) prowadzenie spraw przewidzianych ustawą o publicznym transporcie zbiorowym,
    13) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem zadań związanych z rejestracją przedpoborowych i kwalifikacją wojskową, doręczaniem kart powołania i rozplakatowaniem obwieszczeń o stawieniu się do czynnej służby wojskowej oraz wypłata utraconych zarobków żołnierzom rezerwy, powoływanych na ćwiczenia,
    14) realizacja świadczeń na rzecz obrony oraz zadań związanych z obroną cywilną i sprawami obronnymi, w tym m.in.:
    a) opracowanie i aktualizacja planu obrony cywilnej,
    b) planu operacyjnego funkcjonowania Gminy,
    c) załączników do planów,
    15) realizacja zadań wynikających z ustawy o stanie klęski  żywiołowej ( tworzenie i funkcjonowanie Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego), w tym opracowywanie i aktualizacja Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego,
    16) realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania Gminy,
    17) planowanie i koordynacja przedsięwzięć mających na celu zapewnienie sił i środków do zwalczania pożarów, klęsk żywiołowych, katastrof i innych miejscowych zagrożeń na obszarze Gminy,
    18) prowadzenie pomieszczenia przeznaczonego do przechowywania dokumentów niejawnych:
    a) nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie,
    b) rejestrowanie dokumentów niejawnych,
    c) udostępnianie i wydawanie dokumentów oznaczonych klauzulami tajności osobom posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa,
    d) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
    e) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w komórkach organizacyjnych Urzędu,
    f) przestrzeganie innych postanowień zawartych w instrukcjach Urzędu w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie ochrony informacji oznaczonych klauzulami tajności i innych przepisów prawa materialnego obowiązujących w tym zakresie.

    Telefon kontaktowy:

    (095) 742 69 49

    Godziny urzędowania:

    pon.: 9:00 - 17:00; wt.-pt.: 7:00 - 15:00

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail