ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się w dniu 23 maja 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-05-29 21:14:47 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 23 maja 2017 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie za 2016 rok z działalności gminnych jednostek: Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej.
3.Ocena zasobów pomocy społecznej dla Gminy Międzyrzecz.
4.Podjęcie uchwały nr XXXV/339/17 w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego w latach szkolnych 2017/2018 – 2021/2022 uczniom oddziałów klas III i w latach szkolnych 2017/2018 – 2018/2019 uczniom oddziałów klas VI szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
5.Podjęcie uchwały nr XXXV/340/17 w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
6.Podjęcie uchwały nr XXXV/341/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
7.Podjęcie uchwały nr XXXV/342/17 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
8.Podjęcie uchwały nr XXXV/343/17 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały nr XXXV/344/17 w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości na okres do 10 lat oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
9a. Podjęcie uchwały nr XXXV/345/17 w sprawie petycji dotyczącej zmiany nazwy ulicy Aleksandra Zawadzkiego w Międzyrzeczu.
10.Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli działalności Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku w latach 2016 – 2017.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-29 21:14:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-29 21:14:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-29 21:14:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1199 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony