ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXVIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 29 listopada 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-11-21 20:47:48 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
29 listopada 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2021.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Międzyrzecz na lata 2016 - 2030.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 10 lat.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie od Kolei Państwowych Spółki Akcyjnej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz – 1.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do sporządzenia spisów inwentaryzacyjnych mienia.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie zatwierdzenia taryfy zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na okres od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie udzielania pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie statutu Sołectwa Pieski w Gminie Międzyrzecz.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie statutu Sołectwa Kęszyca Leśna w Gminie Międzyrzecz.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie statutu Sołectwa Kursko w Gminie Międzyrzecz.
17.Podjęcie uchwały (projekt nr 16) w sprawie statutu Sołectwa Wysoka w Gminie Międzyrzecz.
18.Podjęcie uchwały (projekt nr 17) w sprawie statutu Sołectwa Żółwin w Gminie Międzyrzecz.
19.Podjęcie uchwały (projekt nr 18) w sprawie statutu Sołectwa Kaława w Gminie Międzyrzecz.
20.Podjęcie uchwały (projekt nr 19) w sprawie statutu Sołectwa Pniewo w Gminie Międzyrzecz.
21.Podjęcie uchwały (projekt nr 20) w sprawie statutu Sołectwa Święty Wojciech w Gminie Międzyrzecz.
22.Podjęcie uchwały (projekt nr 21) w sprawie statutu Sołectwa Szumiąca w Gminie Międzyrzecz.
23.Podjęcie uchwały (projekt nr 22) w sprawie statutu Sołectwa Kalsko w Gminie Międzyrzecz.
24.Podjęcie uchwały (projekt nr 23) w sprawie statutu Sołectwa Gorzyca w Gminie Międzyrzecz.
25.Podjęcie uchwały (projekt nr 24) w sprawie statutu Sołectwa Nietoperek w Gminie Międzyrzecz.
26.Podjęcie uchwały (projekt nr 25) w sprawie statutu Sołectwa Kuligowo w Gminie Międzyrzecz.
27.Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli realizacji inwestycji gminnych w latach 2010 – 2016.
28.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
29.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
30.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
31.Wolne wnioski i informacje.
32.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-21 20:47:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-21 20:47:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-21 20:47:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1224 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony