ˆ

Obsługa interesantów

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Zaświadczenie o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych oraz budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2012-04-16 12:19:02 Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 12:24:41 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Podstawa prawna: art. 217, 218, 219 i 220 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.; zw. dalej K.p.a.)
WYMAGANE DOKUMENTY, ZAŁĄCZNIKI I INNE
  1. Wniosek i obligatoryjny załącznik:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych i budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz zawierający określenie nr ewid. wnioskowanej nieruchomości (w przypadku nieruchomości budynkowych także          nr budynku) oraz jej położenie. Do wniosku należy dołączyć mapę syt.-wys. lub ewidencyjną do celów poglądowych.
  1. Opłaty skarbowe:
17 zł – opłatę skarbową należy uiścić z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty, tj. w momencie składania wniosku o dokonanie czynności urzędowej, na rachunek bankowy Gminy Międzyrzecz: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz nr rachunku: 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 lub w kasie tut. Urzędu, a potwierdzenie wpłaty za dokonane czynności dołączyć do wniosku.
  1. Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, pok. 201.
  1. Jednostka odpowiedzialna, forma i termin załatwienia:
    • Wydział Realizacji Inwestycji i Planowania Przestrzennego (pok. 304), tel. (095) 742 69 65, -66, -69,
    • zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego; lub w przypadkach, gdy organ jest niewłaściwy, gdy nie dysponuje danymi, a strona domagała się tego zaświadczenia ze względu na swój interes prawny, gdy strona nie wykazała interesu prawnego          w uzyskaniu zaświadczenia, a brak przepisu nakazującego wydanie takiego zaświadczenia, a także gdy organ nie może spełnić żądania odnośnie do treści – odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej w drodze postanowienia, na które służy zażalenie,
    • termin załatwienia sprawy – zgodnie z art. 217 K.p.a. – nie później niż w terminie siedmiu dni.
  2. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
 

Załączniki

  • Wniosek (PDF, 47.2 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-04-16 12:24:38 | Data wytworzenia informacji: 2012-04-16 12:24:38

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa Data wytworzenia informacji: 2012-04-16 12:19:02
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa Data wprowadzenia do BIP 2012-04-16 12:19:02
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-16 12:24:41
Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi Data ostatniej zmiany: 2012-04-16 12:24:41
Artykuł był wyświetlony: 4060 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu