ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Wydział Spraw Społecznych

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Spraw Społecznych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Wydziału: Łukasz Ruta
 
Do zakresu działania wyadziału należy w szczególności:
1) pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł,
2) realizacja działań informacyjnych dla lokalnej społeczności,
3) organizowanie szkoleń, wydarzeń, „dni otwartych” związanych z życiem Gminy,
4) prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacją zadań „budżetu obywatelskiego”,
5) prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
6) współpraca z młodzieżową radą miejską,
7) przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielania dotacji, planowania i uruchamiania środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,
8) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie zadań określonych ustawami: o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej i Karty Nauczyciela,
10) prowadzenie zadań określonych w ustawie o sporcie, w tym:
a) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi,
b) dotacje dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie),
c) prowadzenie ewidencji kąpielisk oraz ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie zgodnie z ustawą o usługach turystycznych,
11) realizacja zadań z zakresu kultury, w tym wykonywanie obowiązków i uprawnień organizatora gminnych instytucji kultury, z wyłączeniem spraw kadrowych dyrektorów instytucji,
12) prowadzenie promocji Gminy, w tym:
a) współpraca z miastami partnerskimi Gminy,
b) przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz współpraca z mediami,
c) organizowanie udziału Gminy w wystawach i targach turystycznych i gospodarczych,
d) inicjowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,
e) planowanie i zakup materiałów promocyjnych,
13) prowadzenie strony internetowej Gminy,
14) sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Gminy działającymi w zakresie oświaty, kultury, sportu i rekreacji oraz pomocy społecznej,
15) informowanie kierownictwa Urzędu o informacjach zamieszczonych w prasie na temat życia Gminy,
16) prowadzenie kroniki dokumentującej życie Gminy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-20 20:08:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-20 20:08:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-31 21:45:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »